Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 8 czerwca 2015

Remarketing z Adwords | GOOGLE ADWORDS, REKLAMA





Remarketing to sposób marketingu internetowego polegający na docieraniu do użytkowników, którzy odwiedzili naszą stronę. Zaczynając przygodę z remarketingiem umieszczamy specjalnie wygenerowany tag remarketingowy z google adwords, dzięki któremu mamy kontrole i identyfikujemy osoby będące naszymi odwiedzającymi.


Oczywiście user userowi nie równy. W kampaniach remarketingowych liczy się dobra strategia. Mamy wiele opcji i funkcji, które pomogą nam dotrzeć do określonych grup użytkowników. Możemy stworzyć reklamy marketingowe dla użytkowników, którzy np. dodali produkt do koszyka lecz zrezygnowali z zakupu. Umieszczamy dla nich odpowiedni tag remarketingowy na podstronie związanej z koszykiem a wykluczamy ich z podstron potwierdzenia zamówienia. Jest wiele możliwości. Internauta, który nie wypełnił formularza zapytaniowego, może otrzymać ofertę remarketingową, użytkownik, który zakupił produkt może dostać następną interesującą propozycję zakupu.

W systemie stosuje się okresy czasowe. Ustawiamy po jakim czasie remarketing wchodzi do odbiorców, ile użytkownik przebywa na danej liście remarketingowej, czy kiedy proponujemy nowy produkt. Nasze reklamy mogą należeć do różnych grup remarketingowych, zależnych od preferowanych kategorii przez odwiedzającego. Inne reklamy otrzymają użytkownicy zainteresowani odzieżą męską a inne odzieżą damską. Listy marketingowe można swobodnie edytować, więc sami posiadamy kontrolę, do kogo chcemy dotrzeć.

Całość tematu związanego z remarketingiem jest udokumentowana  na stronie google support:

docieranie do użytkowników, którzy odwiedzili witrynę

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz